بازاریابی محتوا (Content Marketing) – شما علاوه بر مطالعه مقاله بازاریابی محتوا می توانید در زمینه های تخصصی دیجیتال مارکتینگ مانند نتورک مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و غیره نیز از طریق این سایت دیجیتال مارکتیگ مطلع گردید.
لطفا جهت استفاده از خدمات بازاریابی محتوای تیم ما
را پر نمایید.
بازاریابی محتوا (Content Marketing) چیست؟
"بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ" عبارتست از تولید محتوای سایت با شرایطی که این محتواها بتوانند در وهله اول طبق استاندارد های موتور های جستجوی جهان مانند گوگل (Google.com) و نیز بینگ (Bing.com) تولید گردد تا هر چه سریعتر و با بهره وری بهتر سایت را به صدر موتور های جستجو جانمایی نماید و در وهله دوم نیز محتوا ها باید به گونه ای تولید گردند که علاوه بر راهنمایی و روشن کردند اذهان مخاطبین، مزیت های رقابتی محصول شما را به صورت واضح معرفی و خوانندگان محتوا را نسبت به استفاده از خدمات یا کالاهای شما ترغیب نمایند.
اجزاء بازاریابی محتوا (Content Marketing)
بازاریابی محتوا دارای اجزاء زیادی است که ذکر تمام آنها از مجال این مقاله و این سایت نیز حتی خارج است. حتی اگر اعلام کنیم که همه روزه به تعداد تخصصی این اجزاء اضافه میگردد چیز گزافه ای نگفته ایم . اما تلاش داریم تادر حدّ توان خود و حوصله شما به شکل خلاصه به ذکر چند نمونه از آنها بپردازیم:
بازاریابی محتوا و محتوای تخصصی (Expert Content)
گوگل از اوایل سال 2016 مبحثی را تحت عنوان محتواهای مبتنی بر خبرگی (Expert Content) را مطرح نموده است و بر این اساس چندین استاندارد را برای محتوا در نظر گرفته است. (در مقالات بعدی به تفصیل این استانداردها را برخواهیم شمرد)
ادامه مطلب در لینک زیر با ما همراه باشید:
بازاریابی محتوا (Content Marketing) چیست؟
- ۹۵/۰۷/۱۴