فکس مارکتینگ (Fax Marketing) – ارزان، ماندگار، ساده – شما در سایت دیجیتال مارکتینگ می توانید علاوه بر فکس مارکتینگ از سایر اطلاعات تخصصی حوزه بازاریابی اینترنتی مانند بنر مارکتینگ (Banner Markting)، سوشال مارکتینگ (Social Marketing)، وبلاگ مارکتینگ (Weblog Marketing)، بهینه سازی جایگاه موتورهای جستجو یا همان سئو (SEO) استفاده نمایید.
از شما دعوت میکنیم با ما همراه باشید
فکس مارکتینگ و نقاط قوت آن:
امروزه یکی از ساده ترین شیوه های تبلیغات جهت معرفی برجستگی خدمات یا محصولات مخصوصا هنگامی که مخاطبین آنها صنایع و کارخانه ها باشند،فکس مارکتینگ یا ارسال فکس انبوه می باشد.
ورقه های فکس که توسط سامانه های فکس مارکتینگ ارسال میگردند، جزء مدارکی است که در فضاهای اداری به سهولت آرشیو می شوند. از طرفی استفاده از سامانه های ارسال انبوه فکس می تواند این امکان را در اختیار کارفرمایان قرار دهد که در مناسبت های طی سال از این طریق به سادگی به کلیه مخاطبین سازمان خود پیامهای خود را ارسال و برند خود را در ذهن کلیه مخاطبین تحکیم بخشند. حتی دعوت از مشتریان رقبا نیز جهت مشاهده لیست آخرین فروش ویژه ها و نرخ های ویژه و یا تسهیلات خرید توسط این سامانه به سادگی امکان پذیر است.
بررسی آگهی های فکس برای مدیران بدلیل حجم کم (یک یا دو صفحه ای) آنها عمل بسیار ساده ای است. بنابراین پایدارترین مسیر پیوند با صنایع، فکس مارکتینگ می باشند.
فکس مارکتیگ و هزینه کم:
فکس مارکتینگ نسبت به سایر تبلیغات کم هزینه است زیرا در دستگاههای مخابراتی آنالوگ جهان سوم، فرستادن هر یک از ورقه های فکس بین حدود 3 تا 7 دقیقه (به گرافیک و محتوا و نیز مسیر طولانی یا نزدیک بستگی دارد) زمان می برد و نرخ مخارج تلفن درون یا برون شهری، از محدوده ای ابین 48 تا حداکثر 1100 ریال برای مشترکین،برمبنای هر پالس مخابرات هزینه دارد.
ادامه مطلب در لینک زیر با ما همراه باشید:
- ۹۵/۰۷/۱۴