گیم مارکتینگ (Game Marketing) و قدرت آن در جذب طرفداران دو آتیشه – شما می توانید از طریق وب سایت دیجیتال مارکتینگ ما با خدمات تخصصی مورد نیاز خود همچون ایمیل مارکتینگ ، فکس مارکتینگ ، کانتکت مارکتینگ یا بازاریابی محتوا ، وبلاگ مارکتینگ و غیره آشنا و در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید. لطفا با ما همراه باشید
گیم مارکتینگ (Game Marketing) و قدرت آن در جذب طرفداران دو آتیشه
در زمان کنونی با گسترش "پلتفرم های همراه" و توسعه روادید بوسیله این شیوه ، سرگرمی های آنلاین هم جایگاه خاصی در سرنوشت روزمره یافته اند که باعث طرح رشته ای بنام "گیم مارکتینگ" تحت عنوان شیوه ای پیشرفته و موثر در بازاریابی مدرن شود.
گیم مارکتینگ (Game Marketing) ، کانسپت ها و المانهای برند
بهره بردن از "کانسپت ها" ، "المانهای برند" و طراحی سناریو های مجذوبگر جهت ایجاد چالش در ذهن مخاطبین در درون محیط مجازی ، شخص را مستقیما یا غیرمستقیم به برند متصل کرده و وی به گروه مبلغین حریص برند تبدیل می شود.
گیم مارکتینگ (Game Marketing) در ایران
گیم مارکتینگ (Game Marketing) یکی از تکنیک های تاثیرگذار بازاریابی بوده که چند وقتی در کشورمان، مدّ نظر برندها خصوصاً سازندگان تولیدات غذایی قرار دارد که مطلوب است با نگاه عمیق تر به آن از موقعیت های ناب آتی بیشترین استفاده را ببریم.
ادامه مطلب در لینک زیر با ما همراه باشید:
- ۹۵/۰۷/۱۴